تا ابد دوست دارم

بدون تو تنهایی سخته

عشق پاک

ای وجود بی وجودم ز وجودت شده موجود دوستت دارم



ای وجود بی وجودم ز وجودت شده موجود دوستت دارم

             


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت15:06---25 اسفند 1390
هميشه كسي رو انتخاب كن كه اون قدر قلبش بزرگ باشه تا نخواي براي اينكه تو قلبش جاشي خودتو كوچيك كني

سلاممممممم خسته نباشي دوست خوبم وبلاگ خوبي داري قشنگه به منم سر بزن خوشحال ميشم باي تا هاي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:30 توسط زهر | |


آخرين مطالب
» داستانی با کفش قرمز.....
» دوست دارم که.........
» درد دل های من
» تست عشق
» فال شما به زبان طنز
» داستان کوتاه دختر اعدامی
» تا ابد دوست دارم
» مزار تنهایی ابدی
» حرف دلت رو بزن
» حکایت شیری که عاشق آهو شد
» فقر
» نظر جالب یک ریاضیدان در باره زن ومرد
» استخدام با حال
» یادت هست
» تا اخر باهمیم
» قلب هدیه (تقدیم به بهترینم)
» تقدیم به همی زندگیم زهراجججججووووووننننمممممممم
» داستان جالب عشق و هم دلی

Design By : RoozGozar.com